Условия за връщане или замяна – рекламация

искате да върнете продукт?

лесно е!

Пазарувайте спокойно и уверено в PCStore.bg. Имате 30 дни тестов период, за да разберете дали избраният продукт е за Вас. Ако прецените - можете да ни го върнете или да го замените с друг продукт. Без никакви разходи за Вас.

Върнете продукт

как да го направя?

Свържете се с нас

По телефона, в чат или по имейл,
или в някой от нашите магазини.

Върнете продукта

В наш магазин или ни го изпратете
по куриер за наша сметка.

Получете парите си обратно

Ако продуктът е в търговски вид,
получавате парите си или нов продукт.

свържи се с нас

Обслужване на клиенти

Ние сме на Ваше разположение. Клиентската ни поддръжка е налична 6 дни в седмицата от 10:00 до 19:00 часа.

02 / 943 05 05
0886 000 152

CASHBACK

Ако не искате замяна, получи парите си обратно!

След като получим стоката и се убедим, че е в търговски вид ще Ви преведем веднага парите в банковата ти сметка. Ако нямате банкова сметка можем да Ви изпратим сумата с обратен наложен платеж по Спиди.

Често задавани въпроси

Въпрос: Ако се появи дефект в този 30 дневен тестов период, при вас или в сервиза ще ми го заменят?  

Отговор: Замяната или връщането на продукта се осъществява от PCStore.bg. Ако лаптопът, таблетът или смартфонът Ви получи гаранционна повреда преди да е изтекъл 30-дневният срок, можете да го донесете/изпратите в наш обект и ще го заменим с друг, или ще го изпратим към сервиз, където да бъде отстранена повредата – както предпочитате Вие.

Въпрос: Ако не ми вървят нещата както трябва може ли да се смени с друг, по-мощен модел?  

Отговор: Разбира се – можете да го смените с друг, по Ваше желание, като се осъществява доплащане или приспадане от цената на другия модел, който сте харесали.

Въпрос: Ще получа ли нови документи за новия продукт ?  

Отговор: Ще получите нов комплект документи за новия продукт, включително и актуализирана фактура, която да съответства на новата цена.

Въпрос: Нали мога да си доплатя и за по-скъп модел ?  

Отговор: Разбира се. Също както ще си получите и разликата обратно, ако вземете по-евтин.

Въпрос: Може ли да си получа парите обратно, ако се откажа в този период?  

Отговор: Да, ще Ви върнем цялата сума, която сте заплатили, стига продуктът да отговаря на условията за връщане.

Въпрос: Има ли изключения?  

Отговор: Да, има - разбирате, че няма как да приемем обратно счупен продукт или такъв без опаковка. Затова продуктите трябва да бъдат без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка, заедно с аксесоарите им. Продуктът трябва да бъде върнат със същите куриерски услуги, с които сте го получили. На връщане подлежат всички лаптопи, таблети, телефони, телевизори и настолни компютри. Разбира се, всички останали продукти също могат да бъдат върнати в 30-дневен срок стига да НЕ са разопаковани.
Виж пълните условия тук

Въпрос: Мога ли да върна лаптоп, купен на лизинг?  

Отговор: Да, разбира се, само че това трябва да стане до 14-тия ден от покупката, а не до 30-тия.

Въпрос: Мога ли да го върна, ако съм регистрирал гаранцията?  

Отговор: Моля, не бързайте да регистрирате гаранцията си - направете го след изтичане на 30-дневния срок. Лаптопи, таблети, телевизори, телефони и настолни компютри с допълнително закупени и регистрирани удължени или специални гаранции няма как да бъдат заменени.

Контакт

Контактна информация

* Задължителни полета

Помогнете ни да подобрим тази страница

Имате препоръка? Открихте грешка?ДаНе