Условия за връщане или замяна

Условия за връщане или замяна

Пазарувайте спокойно и уверено в PCStore.bg. Имате 15 дни тестов период, за да разберете дали избраният продукт е за Вас. Ако прецените - можете да ни го върнете или да го замените с друг. След като получим стоката и се убедим, че е в търговски вид ще Ви заменим продукта или ще Ви преведем парите по банкова сметка, в зависимост от Вашето желание. Ако нямате банкова сметка можем да Ви изпратим сумата с обратен наложен платеж по Спиди, като в този случай е възможно куриерът да начисли такса върху наложения платеж, която е за сметка на клиента.

 

Как да върна продукт?

В рамките на 15 дни след покупката можете да върнете закупения продукт или да го замените с друг.
Попълнете формуляра, който може да изтеглите от тук, изпратете ни го и се уверете, че продуктът отговаря на по-долу описаните условия за връщане.

 

Формуляр за връщане на стока > >

 

При упражнено право на отказ от договор от разстояние клиентът трябва да изпрати за негова сметка или предаде стоките обратно на PCStore.bg не по-късно от 14 календарни дни от датата, на която е съобщил на PCStore.bg за решението си да се откаже от договора.
До момента на предаването на стоката от клиента на PCStore.bg, рискът от случайното й нараняване или повреждане се носи изцяло от клиента.

 

На какви условия трябва да отговаря продукта?

Общи условия за връщане, които се прилагат за всички категории

Продуктите закупени от PCStore.bg могат да бъдат върнати в срок от 15 дни от доставката им (14 дни, когато продуктът е закупен на изплащане), когато купувачът е потребител по смисъла на Закона за защита на потребителите. Продуктите трябва да бъдат без наранявания, в изряден търговски вид и пълна окомплектовка. Потребителят се задължава да върне стоката в търговски вид. Търговски вид означава вид, който да позволява последващата продажба на стоката като нова. Разопаковането на стоката следва да не е довело до очевидно нарушаване на търговския вид на стоката. В случай на нарушен търговски вид на стоката, Доставчикът има право по своя преценка да откаже да приеме отказ от договора или да начисли на Потребителя разходи за възстановяване на стоката в търговски вид. Съгласно чл. 55, ал. 4 от ЗЗП, Потребителят носи отговорност за намалената стойност на стоките, причинена от изпробването им, различно от необходимото, за да установи естеството, характеристиките и доброто им функциониране. Всички прилежащи към стоката продукти и аксесоари трябва да са налице.

В случай, че доставеният от нас продукт е бил придружен от подарък, когато връщате продукта, трябва да върнете и подаръка.

В случай, че сте закупили повече от един еднакви продукти и желаете да върнете два или повече от тях, само един от тези продукти може да бъде отварян. Останалите трябва да са със запечатана опаковка. В противен случай няма да бъдат приемани.

Връщане на продукти, които са специално конфигурирани/поръчани за Вас и не са част от продуктовия ни каталог, се договоря индивидуално според конкретния случай. Ако желаете да върнете такъв продукт, моля свържете се с нас.

Продуктът не трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя.

Компютърни програми (софтуер), игри и филми не могат да бъдат връщани, освен ако не са на физически носител, чиято опаковка не е била нарушена.

Книги, учебници и помагала могат да бъдат връщани, освен ако по тях има следи от употреба (например объркани или липсващи страници, наранени корици и др.) или не са в запазен търговски вид, а ако са били запечатани с фолио - фолиото следва да не е разпечатвано.

 

Лаптоп, настолен компютър или монитор

- Ако продуктът е използван, не трябва да има следи от употреба. Следи от употреба включват - драскотини, счупвания, вдлъбвания, изтривания, промяна на външния вид и всякакви други щети, които нарушават външния вид и коректната работа на продукта.
- Продуктът НЕ трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя. Лаптопите на ASUS и продуктите на APPLE активират автоматично своите регистрации при свързване с Интернет.
- Не може да върнете продукт с допълнително закупени и регистрирани удължени или специални гаранции – те също попадат в категория "регистрирани".
- Продуктът НЕ трябва да има изтрити софтуерни продукти, които са били вложени при произвoдството на продукта. - Преди да върнете продукта, се уверете, че всички Ваши профили и пароли са изтрити.

 

Мобилни телефони, таблети и аксесоари за тях

- Преди да върнете продукта, се уверете, че всички Ваши профили и пароли са изтрити
- Не можете да върнете продукта, ако операционните системи или други програми, с които е доставен продукта са били деинсталирани - Продуктът не трябва да бъде с активирана гаранция на сайта на производителя. Продуктите на APPLE активират автоматично своите регистрации при свързване с Интернет и/или поставяне на СИМ карта
- Не може да върнете продукт с допълнително закупени и регистрирани удължени или специални гаранции – те също попадат в категория "регистрирани".
- Можете да върнете фолиа за таблети и телефони само с ненарушена опаковка.

 

РС компоненти и периферия

- Продукти, придружени с дигитален код за промоция, могат да бъдат върнати, ако кодът е неизползван.
- Разопаковани слушалки тип тапи не могат да бъдат връщани, като продукти свързани със здравето и личната хигиена на потребителите.

Принтер, скенер и консумативи за тях

- Не можете да върнете принтери или мултифункционални устройства, чиито консумативи са били разпечатани.
- Можете да върнете касети за принтер, аксесоари само ако са запечатани.

 

Софтуер

- Можете да върнете софтуерни продукти само, ако са с неразпечатана опаковка.
- Електронни софтуерни лицензи не могат да бъдат връщани.

 

Уреди за лична грижа

- Можете да върнете уреди за лична грижа само, ако са с неразпечатана опаковка.

 

Тениски, суичър, шапки

- Можете да върнете дрехата само, ако не е носена и прана след това. Без следи от носене и без наранявания по тъканта, в оригиналната им опаковка.

Помогнете ни да подобрим тази страница

Имате препоръка? Открихте грешка?ДаНе